Wywiady

  • Polskie królestwo chałwy

    Poniedziałek, 10 stycznia 2022

    Tradycyjną polską chałwę eksportują do Grecji – królestwa tego przysmaku. Ich produkty cechują się wysoką jakością i czystą etykietą. O sukcesach w Polsce i za granicą, zmieniającym się rynku i wyzwaniach branży opowiada Marek Moczulski, Prezes Zarządu Unitop w rozmowie z Joanną Kowalską. Czytaj więcej »

  • Przywiązanie do historii i tradycji, elastyczne podejście do biznesu oraz skupienie na planach zapewniających ciągły rozwój sprawiają, że Wedel to producent prężnie funkcjonujący w ponad 60 krajach na całym świecie. O wyzwaniach na rynku czekolady i kierunkach rozwoju firmy – z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzającym LOTTE Wedel rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz... Czytaj więcej »

  • Wawel: słodkie trendy

    Poniedziałek, 10 stycznia 2022

    O zmianach i trendach na rynku słodyczy, a także nowych produktach i działaniach marki opowiada Monika Kowalewska, Dyrektor Marketingu w firmie Wawel. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Leszka Wąsowicza, Prezesa w firmie HELIO kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Wojtek Sikora, OCS

    Środa, 15 grudnia 2021

    Trzy pytania do Wojtka Sikory, Special Service & Quality Coordinatora w firmie OCS kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • „Nasza firma ma w sobie gen zaradności. (…) Udało nam się kilkukrotnie wyjść z poważnych opresji, a co więcej, wykorzystać niesprzyjające warunki do dynamicznego zwrotu w kierunku nowych obszarów rynkowych”. O wykorzystanych szansach, nowoczesnych metodach zarządzania i ważnym duchu zespołu rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Prezesem Zarządu Modern Expo SA. Czytaj więcej »

  • 32 lata na rynku charakteryzujące się ciągłym rozwojem, w tym licznymi przejęciami i nowoczesnym podejściem do zagadnień środowiskowych, a także nieustannym wprowadzaniem na rynek nowości – z Bogusławem Kowalskim, Prezesem Grupy Kapitałowej Graal rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri... Czytaj więcej »

  • Krzysztof Tokarz, Prezes GK Specjał

    Środa, 15 grudnia 2021

    „Sklep musi się zmieniać i przyciągać, nie tylko ceną i asortymentem. Liczą się także względy wizualne oraz usługi dodatkowe” – podkreśla Krzysztof Tokarz, Prezes GK Specjał w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Prezesem Wydawnictwa Fischer Trading Group. Czytaj więcej »

  • Rozwój winiarstwa w Polsce podyktowany jest rosnącą świadomością konsumencką. Wzrasta zainteresowanie nie tylko produktem, ale także jego historią i aspektami zdrowotnymi. O pasji do wina, rozwoju portfolio oraz konsumpcji w Polsce opowiada Mariusz Glenszczyk, Prezes i Dyrektor Generalny firmy TiM w rozmowie z Wojciechem Szelągiem. Czytaj więcej »

  • Szybki kontakt z producentem, dostęp do zasobów dostawcy o każdej porze, samodzielna realizacja zamówień poprzez portal czy wgląd w informacje o poziomie realizacji celów – to tylko niektóre z ułatwień usprawniających wszystkie procesy w handlu. O możliwościach automatyzacji opowiada Marek Jóźwik, Zastępca Dyrektora Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco... Czytaj więcej »

  • Hochland Polska z dumą i radością angażuje się w różnego typu inicjatywy mające na celu promowanie postaw proekologicznych, edukację i dbałość o środowisko naturalne. Do działań zaplanowanych w Roku Zrównoważonego Rozwoju w Hochland wpisany został konkurs fotograficzny promujący wśród pracowników ideę zrównoważonego rozwoju, w wyniku którego powstał kalendarz firmowy... Czytaj więcej »

  • Rynek wina w Polsce stale ulega zmianom. Wielkim wyzwaniem dla branży – szczególnie w kanale HoReCa – była pandemia. O trendach rynkowych, powiązaniu jedzenia z winem, a także projekcie prowadzonym we współpracy z Selgros Cash & Carry opowiada Robert Mielżyński, założyciel i właściciel restauracji Mielżyński. Czytaj więcej »

  • Spożycie warzyw w Polsce rośnie, jednak to kategoria bardzo wymagająca ze względu na produkcję, która podlega sezonowości. O rynku warzyw, wyzwaniach związanych z uprawą, rozwiązaniach proekologicznych i nowych produktach – opowiada Paweł Lipień, Dyrektor Komercyjny i Członek Zarządu GPW Primavega. Czytaj więcej »

  • Jakub Ziemkowski, VOG Polska

    Środa, 15 grudnia 2021

    Boże Narodzenie to wyjątkowy dla Polaków czas. I chociaż będzie upływał wciąż jeszcze w aurze pandemicznej, warto zadbać o rodzinną, ciepłą atmosferę wypełnioną aromatami piekących się makowców i serników. O produktach, których nie może zabraknąć w sklepie spożywczym opowiada Jakub Ziemkowski, Terenowy Kierownik Sprzedaży w firmie VOG Polska. Czytaj więcej »

  • FM Logistic ogłasza nową strategię stawiając na najbardziej dynamicznie rozwijające się trendy. Firma kładzie nacisk na nowoczesne podejście do zmian gospodarczych i wprowadzanie rozwiązań, które są wydajne, przyjazne środowisku oraz wygodne dla ich klientów. O nowej koncepcji opowiada Rafał Woźniak, Poland Operations Director, FM Logistic. Czytaj więcej »

  • O Sztucznej Inteligencji, badaniu półki z Image Recognition oraz przygodzie Nestlé z najnowszą technologią opowiada Piotr Łapiński, Image Recognition Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Rafał Bącalski, Prezes OCS

    Niedziela, 14 listopada 2021

    Transport przesyłek to jedna z wielu branży, które musiały dostosować się do zmieniających się potrzeb klientów. Rozwój rynku e-commerce, rosnąca potrzeba dostaw do mniejszych miejscowości czy coraz częstsze zamówienia transportu w kontrolowanej temperaturze wymagają dostosowania oferowanych usług. O działaniach jakie w tym zakresie prowadzi firma opowiada Rafał Bącalski,... Czytaj więcej »

  • O zmianach na rynku wywołanych przez wprowadzoną akcyzę, oczekiwaniach konsumentów w okresie świątecznym oraz specjalnie przygotowanej na tę okazję ofercie opowiada Piotr Dziarski, Dyrektor Sprzedaży w Stock Polska. Czytaj więcej »

  • Krzysztof Pawiński, Prezes Grupy Maspex

    Niedziela, 14 listopada 2021

    Produkcja żywności to dziś skomplikowany biznes, działający w skomplikowanym otoczeniu. Presja kosztowa i regulacyjna są ogromne i wymagają zwinnych decyzji biznesowych tu i teraz. Długoterminowo sektor jest pod wpływem globalnych wyzwań związanych z ratowaniem planety. O tym, po jakie strategie w tych złożonych okolicznościach sięga Grupa Maspex, z Krzysztofem Pawińskim,... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Marzeny Sadurskiej, Brand Managera MAOAM w firmie Haribo kieruje Weronika Nowak. Czytaj więcej »

  • Dla Hochland Polska społeczna odpowiedzialność biznesu, czyli CSR, to nie trend – to nowa normalność. Firma przystąpiła do akcji „Almette chroni łąki”. Jej misją jest zwiększenie świadomości na temat roli łąk kwietnych dla środowiska naturalnego oraz zachęcenie różnych grup społecznych do ich zakładania. Cel jest ważny, bo więcej łąk pełnych kwiatów, to więcej... Czytaj więcej »

  • Violetta Kania, Commercial Director w firmie Ravi

    Piątek, 15 października 2021

    Ravi wyróżnia się na rynku niezwykle szeroką ofertą. W portfolio firmy znajdują się m.in. produkty tekstylne, środki czystości, artykuły gospodarstwa domowego i do dekoracji wnętrz, a także wiele innych kategorii niezbędnych w każdym domu. O tym jak reagować na potrzeby konsumentów oraz o najnowszych akcjach przedsiębiorstwa opowiada Violetta Kania, Commercial Director w firmie... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Pawła Piecha, Specjalisty ds. Marketingu i PR w firmie Suempol kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Co zmieniło się w ciągu 40 lat na rynku mleczarskim? Z jakimi wyzwaniami musieli zmierzyć się przetwórcy i producenci mleka? Z Edmundem Borawskim, Prezesem Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie, rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek – Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

  • Duracell – inwestycje w potrzeby

    Piątek, 15 października 2021

    Ciągłe dążenie do rozwoju i innowacyjność to cechy producentów, którzy dbają o konsumentów. To szczególnie ważne, gdy kategoria, którą sprzedają jest wymagająca i stale potrzebuje kreatywnego podejścia nie tylko do produkcji, ale też dotarcia do klienta. Niezwykły świat baterii pokazujemy w inspirującej rozmowie z Andrew Plastow'em, Vice President – Duracell Northern &... Czytaj więcej »

  • Zdrowszy świat z Danone

    Piątek, 15 października 2021

    Danone tworzy swoją markę w oparciu o jakość produktów i składników, ale też o wartości cenne dla środowiska. Łączenie naszych codziennych wyborów z troską o przyszłość planety jest nadrzędną misją przedsiębiorstwa. O działalności firmy opowiada Daniel Przemęcki, Dyrektor Marketingu w Danone. Czytaj więcej »

  • VARTA – innowacje w trosce o środowisko

    Piątek, 15 października 2021

    Dziś każda z branż stara się dbać o planetę. To nie tylko trend, ale też misja producentów. Jak wygląda to w kategorii baterii? Jakich innowacji wymaga rynek? O potrzebach konsumenckich, działaniach proekologicznych i sposobie na wyróżnienie się wśród konkurencji opowiada Mateusz Orkisz, Managing Director w VARTA Consumer Batteries Poland. Czytaj więcej »

  • Jak wygląda polski rynek mleczarski? Jakie są najsilniejsze trendy i jakie wyzwania stoją przed producentami? Jak klaruje się przyszłość branży? Z Edwardem Bajko, Prezesem Spółdzielczej Mleczarni Spomlek i Szefem Polskiej Izby Mleka rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz Programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

  • Nowe technologie w handlu

    Poniedziałek, 06 września 2021

    Branża FMCG coraz mocniej korzysta ze zdobyczy cyfryzacji i śmielej unowocześnia swoje biznesy. To nie tylko wymóg obecnych czasów, ale też świadectwo na coraz szerszą ofertę rynkową wśród systemów dedykowanych dla handlu. O najnowszych trendach i technologiach opowiada Tomasz Kajdzik, Dyrektor Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • JBB Bałdyga - Tradycja i innowacyjność

    Poniedziałek, 06 września 2021

    Promocja polskości i wartości lokalnej produkcji to ważny element rozwoju wielu firm. O działalności w duchu najnowszych trendów przy zachowaniu tradycji przedsiębiorstwa opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w JBB Bałdyga. Czytaj więcej »

więcej artykułów